
Vi skal eie Oslo denne dagen og vise hvilken kamp vi funksjonshemmede står i. Vi har laget paroler, vi skal rope og vi skal gå, stolte, sterke og synlige, gjennom Oslos paradegate!
Privatpersoner trenger ikke å melde seg på paraden, det er bare å møte opp.
HUSK
Organisasjoner, lag, foreninger og kommersielle aktører må melde seg på via skjemaet nederst på denne siden:
https://www.uloba.no/pamelding-for-organisasjoner-og-andre/