• Hopp til primær menyen
  • Skip to footer navigation
  • Hopp til hovedinnhold
  • Hopp til primært sidefelt
  • Hopp til bunntekst

COVID-19

Supportsenter

Din side

Uloba

Independent Living | Norge

  • BPA
    • Informasjon om BPA til kommuner
    • Arbeidsledelse
    • Barn med BPA
    • BPA og hjemmetjenester
    • Hvordan får jeg BPA?
    • Hva koster Ulobas BPA?
    • Hva kan Uloba tilby deg?
    • Kommuner som har avtale med Uloba
  • Funksjonsassistanse
  • Likestilling
    • Independent Living
    • Diskriminering
    • Menneskerettighetene
    • Podkasten Selvsagt
    • Magasinet Selvsagt
    • Stolthetsparaden
    • Bente Skansgårds Independent Living Fond
  • Bli assistent
    • Finn jobb
    • Dette tjener assistenter i Uloba
    • Spørsmål og svar om å være personlig assistent
  • Nyheter
  • Om oss
    • Vår kamp mot diskriminering
    • Historie
    • Ulobas gründere
    • Ulobas idégrunnlag
    • Organisasjonen
    • Kontakt
    • Jobbe i administrasjonen

Uloba når nye mål

31. august 2016 By ulobaarkiv

Uloba – Independent Living Norge SA har sertifisert sin BPA. Stadig flere oppdragsgivere etterspør denne sertifiseringen.

Nylig ble ISO-sertifikatet, som er det synlige beviset på dette, høytidelig overlevert til Uloba – Independent Living Norge SA av Nemko AS. Dermed har vi oppnådd den sertifiseringen som flere og flere oppdragsgivere ønsker at vi skal ha og nådd et viktig strategisk mål. – Dette er en anerkjennelse av 25 års arbeid med å utvikle BPA som et verktøy for likestilling av funksjonshemmede og viser at vi legger vekt på kvalitet, sier generalsekretær Vibeke Marøy Melstrøm i Uloba – Independent Living Norge SA. – ISO-sertifikatet fremstår også som en trygghet for kommunene som vi samarbeider med, fortsetter hun.?System for kvalitetsstyring ?Sertifiseringen innebærer at sertifiseringsorganet Nemko AS, som en nøytral tredjepart, bekrefter at Uloba – Independent Living Norge SA har tatt i bruk et system for kvalitetsstyring som innfrir kravene i ISO9001:2008. Kvalitetsstyringssystemet beskriver hvordan vi jobber med tilrettelegging av BPA. Uloba startet det systematiske arbeidet med å utvikle et system for kvalitetsstyring for noen år siden. Måten vi organiserer virksomheten på og hvordan ulike deler av arbeidet skal utføres, er beskrevet i prosedyrer og skjema. Alt dette er samlet i kvalitetshåndboken.?ISO-sertifikatet er et nyttig kvalitetsstempel ?Det er mange grunner til at Uloba har valgt å sertifisere kvalitetsstyringssystemet . De viktigste er:ISO-sertifikatet gir våre oppdragsgivere trygghet for at vi har kompetanse og evne til kontinuerlig å tilrettelegge og administrere BPA i henhold til kravene og forventningene som stilles til oss. Dermed får oppdragsgivere tillit til at vi klarer å levere det vi lover. Vi vil derfor ha stor nytte av sertifikatet i tilbudsarbeidet. ISO-sertifikatet hjelper oss å arbeide sammen mot felles mål. Vi sikrer felles forståelse av innhold, krav ogforventninger. Gode rutiner sikrer at vi fordeler ansvar og myndighet riktig. Uloba – Independent Living Norge SA har som mål å utvikle seg og bli stadig bedre. Sertifikatet bekrefter at vi følger de grunnleggende prinsippene for kvalitetsledelse slik at vi kan nå dette målet.

Filed Under: Arkiv, Nyheter

Hoved sidebar

Footer

Kontakt oss

Sentralbord
Telefon: 32 20 59 10
E-post: post@uloba.no

Organisasjonsnummer: 963 890 095

Supportsenter

 

Beredskapsgruppe 

Uloba – Independent Living Norge har egen beredskapsgruppe. Ved en hendelse, ring beredskapstelefonen på 21 49 51 50

Her finner du oss

Besøksadresse
Tollbugata 114,
3041 Drammen

Se kart på Google Maps

Postadresse
Postboks 2474 Strømsø,
3003 Drammen

Nyttige linker

Abonner på podkasten Selvsagt
Ulobas egen podkast

Bente Skansgårds Independent Living Fond
Link til Bentes minnefond.

Stopp Diskrimineringen
Link til Stiftelsen Stopp Diskrimineringen.

Rolf Bergfors Fond
Ekstern link til Rolf Bergfors Fond.
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • You Tube

Uloba - Independent Living Norge SA © 2022 | Personvern